Ati ales 0 produse

Cine suntem

The Body Shop International plc este o companie din Marea Britanie ce fabrica si vinde produse cosmetice de inalta calitate pe baza de ingrediente naturale aprovizionate prin intermediul programului unic Community Fair Trade. Anita Roddick, fiica unor imigranti italieni, a pus bazele The Body Shop in 1976 pur si simplu ca un mijloc de existenta pentru ea si cele doua fiice.

 

The Body Shop a evoluat rapid de la un mic magazin localizat in Brighton, pe coasta de sud a Marii Britanii, cu circa 25 de produse, la o vasta retea globala de magazine.

 

Astazi, The Body Shop este prezent in 63 de tari vorbitoare a peste 30 de limbi straine, cu peste 2,600 de magazine situate pe 12 fuse orare si comercializand peste 1,000 de produse cosmetice si 600 de accesorii.

 

Se estimeaza ca un produs este vandut la fiecare 0.4 secunde celor peste 100 milioane de clienti.

 

Cateva repere in povestea noastra:

 

1985 - in primul sau an ca societate publica listata la bursa, The Body Shop sponsorizeaza afise pentru Greenpeace. Un an mai tarziu isi infiinteaza propriul Departament de Proiecte de Mediu, in timp ce desfasoara cea mai importanta campanie de vitrina a sa impreuna cu Greenpeace: "Save The Whale", in 1986.

 

1986 - primul produs achizitionat prin programul social Community Fair Trade din sudul Indiei, “Footsie Roller” - un accesoriu de masaj pentru picioare; din acest an a existat o colaborare permanenta cu Teddy Exports din India, unul dintre cei mai importanti furnizori Community Fair Trade cu care lucram.

 

1990 - a fost infiintata Fundatia The Body Shop (The Body Shop Foundation), o organizatie caritabila ce finanteaza grupuri care militeaza pentru drepturile omului si protectia mediului.

 

1990 - la numai un an de la lansarea pe piata din Statele Unite ale Americii, existau 2.500 de solicitari de franciza, in timp ce cererea de produse The Body Shop® era in permanenta crestere, impulsionata de extinderea societatii in 39 de tari in numai paisprezece ani de la deschiderea primului magazin.

 

1991 - se lanseaza publicatia „The Big Issue” pentru persoanele fara adapost, initial gandita ca proiect al Fundatiei The Body Shop. Pana in 1998 succesul de care se bucura determina Fundatia The Body Shop sa contribuie la finantarea publicatiei la nivel de stat, in Los Angeles.

 

1993 - The Body Shop lanseaza o campanie internationala de amploare pentru sensibilizarea opiniei publice cu privire la situatia populatiei Ogoni si a conducatorului acesteia, Ken Saro-Wiwa. Aceasta populatie era persecutata deoarece protestase impotriva societatii Shell si a dictaturii din Nigeria, din cauza exploatarii la care era supusa in propria tara.

 

1995 -cursul New Academy of Business este creat la initiativa Anitei Roddick. Acest inovativ curs de management in cadrul caruia se studiaza chestiuni sociale, morale si de mediu, se tine la Universitatea din Bath, Anglia.

 

1996 - sirul campaniilor de succes este completat de Campania impotriva testarii pe animale. Campania a avut ca rezultat interzicerea testarii produselor si a ingredientelor cosmetice pe animale in Marea Britanie in noiembrie 1998, in urma transmiterii catre Comisia Europeana a peste 4 milioane de semnaturi.

 

1997 - The Body Shop este prima societate internationala de cosmetice care se inscrie in Standardul privind Cosmeticele Umane (Humane Cosmetics Standard), sprijinita de importante grupuri internationale de protectie a animalelor.

 

1995 si 1997 - Rapoartele de Valori (Values Report) ale The Body Shop sunt recunoscute ca deschizatoare de drumuri de catre United Nations Environmental Program and Sustainability si ocupa prima pozitie in cadrul International Corporate Environmental Reports.

 

1997 - The Body Shop sarbatoreste cea de-a 21-a aniversare cu lansarea unui nou design pentru magazine si castiga prestigiosul premiu Retail Week Store Design.

 

1998 - pentru a sarbatori cea de-a 50-a aniversare a Declaratiei Universale a Drepturilor Omului, The Body Shop lanseaza o campanie mondiala impreuna cu Amnesty International pentru a sublinia conditiile grele in care traiesc aparatorii drepturilor omului din intreaga lume, incurajand clientii sa „isi lase amprenta” (Make Your Mark) pentru drepturile omului. Aceasta campanie de succes a strans trei milioane de semnaturi. 1999 - The Body Shop infiinteaza patru puncte de afaceri: in Marea Britanie, Europa, in cele doua Americi si in Asia, mutand structura operationala si de management in aceste regiuni. Tot in 1999 se deschide primul magazin al brandului The Body Shop in Romania.

 

2001 – in iunie magazinele se exting in Africa de Sud prin intermediul societatii New Clicks Holdings, ca detinator direct de franciza. New Clicks promoveaza responsabilitatea corporatiilor fata de societate prin New Clicks Foundation.

 

2002 - The Body Shop desfasoara o campanie mondiala impreuna cu Greenpeace International de promovare a energiei regenerabile care culmineaza cu prezentarea a peste sase milioane de semnaturi ale clientilor in cadrul Summit-ului Mondial pentru Dezvoltare Durabila din Johannesburg. Ne-am demonstrat angajamentul fata de sustenabilitatea mediului investind in energie regenerabila, finantand proiecte de eficienta energetica si introducand materiale reciclate in ambalajele noastre.

 

2003 - The Body Shop lanseaza o campanie globala de sensibilizarea opiniei publice si de strangere de fonduri pentru a ajuta victimele violentei in familie. Campania Stop Violentei in Familie vine dupa aproximativ zece ani de campanii purtate pe aceasta tema pe multe dintre pietele pe care activam, inclusiv in Canada, SUA si vestul Malaeziei. Campania are ca scop constientizarea acestei probleme, strangerea de fonduri pentru a sprijini grupurile ce ajuta victimele violentei si furnizarea de informatii privind sursele de consiliere si ajutor catre clientii si angajatii nostri.

 

2003 - Sambata 14 iunie, Anita Roddick – fondatoarea The Body Shop - este numita Dame a Imperiului Britanic (varianta feminina a celebrului „Sir”), in cadrul ceremoniei de Aniversare a Reginei.

 

2003 - The Body Shop se lanseaza in Estonia si Turcia.

 

2004 - The Body Shop este primul retailer din lume care se alatura Mesei Rotunde pentru Sustenabilitatea Uleiului de Palmier (Roundtable for Sustainable Palm Oil), colaborand cu ONG-uri si plantatii in vederea protejarii padurilor tropicale si a imbunatatirii drepturilor omului pentru muncitori si bastinasi.

 

2005 - The Body Shop se alatura Campaniei pentru Cosmetice Sigure si este apreciat de Greenpeace si de Asociatia de Cancer la San pentru politica responsabila de utilizare a produselor chimice.

 

2005 - The Body Shop primeste premiul pentru atingerea unor standarde superioare in ceea ce priveste grija fata de animale in industria cosmeticelor, cu ocazia decernarii primelor premii anuale ale Societatii Regale de prevenire a cruzimii fata de animale din Marea Britanie. Un ansamblu de judecatori independenti au ales The Body Shop ca fiind castigatoare, datorita politicii Impotriva Testarii pe Animale.

 

2005 – se sarbatoresc 30 de ani de existenta si se deschid primele magazine din Iordania si Rusia, ajungandu-se la numarul total de 2.045 de magazine in intreaga lume.

 

2006 - The Body Shop castiga premiile PETA's Proggy pentru permanentul angajament de evitare a testarii pe animale.

 

2006 - ca parte a campaniei permanente Stop Violentei in Familie, The Body Shop stabileste un parteneriat cu UNICEF si elaboreaza un studiu privind efectele violentei domestice asupra copiilor, pe baza Studiului Organizatiei Natiunilor Unite.

 

2006 – se deschid primele magazine din India.

 

2006 - The Body Shop devine parte a Grupului L'Oréal si se retrage din Bursa de Valori de la Londra pe 12 iulie 2006. Isi pastreaza caracterul unic si valorile mostenite si isi mentine sediul principal in Marea Britanie. Opereaza independent in cadrul Grupului, raportand direct lui Jean-Paul Agon, CEO si Chairman L'Oréal.

 

2007 - pe 10 septembrie fondatoarea si modelul nostru de inspiratie, Dame Anita Roddick, trece in nefiinta la varsta de numai 64 de ani. Mostenirea si inspiratia sa raman insa vii la The Body Shop.

 

2007 - The Body Shop isi uneste fortele cu MTV intr-un nou parteneriat in vederea strangerii de fonduri si a sensibilizarii opiniei publice cu privire la HIV si SIDA in randul tinerilor, prin campania „Spray to Change”. Peste 630.000 £ s-au strans din vanzarea parfumului Rougeberry, editie limitata. Banii au fost donati Fundatiei Staying Alive, o organizatie caritabila ce finanteaza organizatii traditionale ce aduc in atentie si educa tineri si grupurile de risc cu privire la HIV si SIDA.

 

2008 - Sophie Gasperment se alatura The Body Shop si preia functia de CEO in iunie. In august 2008 se lanseaza noul look al brandului.

 

2009 – impreuna cu ECPAT este lansata cea mai mare campanie din istoria The Body Shop, Stop Sex Trafficking Of Children & Young People care si-a propus sa constientiezez acest fenomen in fata opiniei publice, sa starnga fonduri pentru ajutorarea victimelor si sa colecteze semnaturi pentru intarirea legislatiei din intreaga lume.

 

2011 - Peste 7 milioane de semnaturi din intreaga lume au fost prezentate la Natiunile Unite din Geneva in luna septembrie de catre The Body Shop si ECPAT in sustinerea campaniei comune Stop Sex Trafficking Of Children & Young People. 14 guverne au modificat deja legislatia in favoarea apararii copiilor si tinerilor impotriva acestui flagel si istoria continua...

 

Citeste mai mult despre Dame Anita Roddick, fondatoarea The Body Shop